هتل آرمونیا هالیدی ویلج یک هتل 5 ستاره است و تنها چند قدم تا ساحل فاصله دارد. این هتل یک ساحل اختصاصی را به مهمانان ارائه می کند. استخر روباز، سرسره آبی و مرکز اسپا نیز در هتل موجود است. اتاق های هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و بالکن خصوصی می باشند.

رستوران اصلی هتل صبحانه، نهار و شام، را به طور سلف سرویس سرو می کند. رستوران با منوی سفارشی، انواع مختلفی از غذاهای سنتی ترکی و غذاهای بین المللی را ارائه می کند. خدمات 24 ساعته غذا و نوشیدنی در هتل آرمونیا هالیدی ویلج در دسترس می باشد.

امکانات مرکز اسپا شامل سونا، حمام ترکی و سالن بدنسازی می شود. خدمات ماساژ نیز در صورت درخواست ارائه می شود. مهمانان می توانند در طول روز از انواع مختلف سرگرمی لذت ببرند، از جمله بازی های آب، فعالیت های ورزشی، نمایش زنده و موسیقی. زمین بازی کودکان نیز در نظر گرفته شده است.

تنها 23 کیلومتر تا مرکز شهر بدروم و 53 کیلومتر تا فرودگاه میلاس بیدروم فاصلخ وجود دارد. پارکینگ خصوصی رایگان نیز در هتل موجود است.

کارکنان مهربان، غذای خوشمزه و متنوع و لوکیشن خوب و زیبا از نکاتی بود که مسافران به آن اشاره کرده اند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر بدروم را دارند می توانند هتل آرمونیا هالیدی ویلج را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر بدروم را در سایت راسفر مشاهده نمایید.